Giveaway nagradne igre

Sudjelovanje u „giveaway“ nagradnim igrama atraktivna je marketinška metoda zbog jednostavnosti za krajnje korisnike i činjenice da obično ne zahtijeva nikakve posebne vještine. Posebno će se svidjeti će se novim tvrtkama koje pokušavaju izgraditi publiku i povećati svijest o brendu.

„Giveaway“ nagradna igra funkcionira tako da sudionici trebaju samo poslati ključnu riječ ili kod na određeni kratki broj da bi osvojili nagradu, bez ulaganja truda. To je vrlo dobra metoda za podizanje interesa i angažmana vaših kupaca na brzinu.

Tražite li jednostavan, učinkovit i jeftin način za povećanje svijesti o robnoj marki, stjecanje novih kupaca i povećanje prodaje? Mnogi brendovi podcjenjuju učinkovitost „giveaway“ nagradnih igara.

Što Vam ClickAttack može ponuditi?

ic_long_range@2x

Mogućnost dodatne prodaje. Nagovorite kupca da kupi skuplji predmet s vaše police ili da nadogradi proizvod ili uslugu kako bi Vam prodaja bila isplativija.

ic_long_range@2x

Povećanje publike. Ako svojim kupcima ponudite dovoljno atraktivnu nagradu, odazvat će se u iznenađujuće velikom broju. „Giveaway“ nagradne igre imaju vrlo visoku stopu odaziva publike i zasigurno će povećati vašu postojeću bazu kupaca.

ic_long_range@2x

Potvrdu lojalnosti kupaca. Neovisno o tome jeste li već stvorili publiku, odnosno, bazu obožavatelja za svoj proizvod, odnosno uslugu, ili ju tek počinjete stvarati, šansa za osvajanjem nagrade dodatno će motivirati ljude da ostanu vjerni vašem brendu.

ic_long_range@2x

Učinkovitu promociju. Svi vole pobjeđivati. Naravno, neće svi vaši sudionici osvojiti nagradu, ali je vjerojatnije da će kupiti vaš proizvod, ako im date priliku da osvoje nešto vrijedno.

ic_long_range@2x

Širenje vijesti. Usponom društvenih mreža sve je postalo pogodno za dijeljenje! Nije teško zamisliti da vaši kupci dijele informacije o „giveaway“ nagradnoj igri koju organizira vaša trgovina, zar ne?

ic_long_range@2x

Ažuriranje CRM baze podataka. Organiziranje „giveaway“ nagradne igre pametan je način da svoju bazu podataka napunite vrijednim korisničkim podacima. Čak i ako već imate veliku bazu podataka, možda se još niste okoristili tim podacima.

ic_long_range@2x

Igru koja donosi profit. Obično je sudjelovanje u „giveaway“ nagradnoj igri besplatno za krajnje korisnike. Međutim, to ne mora uvijek biti tako! Ako krajnjim korisnicima naplatite sudjelovanje u nagradnoj igri, kampanja za Vas može biti posve besplatna, a možete čak i ostvariti višak.

Započnimo s kreiranjem nagradne igre!

Dovedite svoj brend pod svjetla reflektora s uslugom „giveaway“ nagradnih igara. U ovom scenariju svi pobjeđuju – vi motivirate svoje kupce dijeljenjem vrijednih nagrada i vodite ih ravno u svoju trgovinu.

Počnite pobjeđivati

Naši zadovoljni klijenti

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više