Ne dajte se prevariti – 6 laži o mobilnom marketingu kojih morate biti svjesni

laži o mobilnom marketingu

Bilo da pregledavate svoje društvene mreže, čitate dnevne vijesti, zabavljate se ili jednostavno radite svoj posao, pametni telefoni postali su nužnost u suvremenom svakodnevnom životu, stoga ne čudi da su upravo mobilni uređaji postali savršena platforma za oglašivače i njihove marketing timove kako bi lakše i kvalitetnije dopirali do kupaca. Međutim, neki iskusnim marketinškim stručnjacima ovo nije novi pristup kupcima, no upravo ta metoda oglašavanja otvara na internetu mnoge teme za raspravu zbog kojih postoji nepovjerenje koje sprječava oglašivače kako bi se približili ovoj marketinškoj metodi. Stoga pogledajte popis 6 najčešćih vjerovanja koja se mogu klasificirati kao laži vezane uz marketing na mobilnim uređajima kako bismo razjasnili neke stvari.

Laž #1: Mobilni marketing potreban je samo velikim i dobro poznatim brendovima

Istina je da se veće i dobro poznate tvrtke često koriste mobilnim oglašavanjem, no to ne znači da ono nije potrebno i mali i srednjim poduzećima. Živimo u poslovnoj eri u kojoj je svakom brendu pa tako i vašem, potrebna strategija mobilnog oglašavanja iz istog razloga zbog kojeg vam je potrebno računalo te pristup internetu. Dovoljno je da pogledate oko sebe i pronađete barem jednu osobu čije lice nije zalijepljeno za mobilni uređaj. Ova je laž i u potpunoj suprotnosti s nedavnim istraživanjem koje je pokazalo da 51% ljudi svoje vrijeme na internetu provodi upravo na mobilnim uređajima što znači da ignoriranje mobilnog trenda nikako nije opcija ako želite uspjeti. Vrijeme mobilnih uređaja je ovdje i ako je prognoza točna, uskoro će nadvladati sama računala. Ako još uvijek nemate strategiju za mobilno oglašavanje, sada je vrijeme da o njoj dobro razmislite!

Laž #2: Mobile-Only i Mobile-First strategije su jednake

To je apsolutno krivo. U svijetu pomiješanih kanala koje ljudi koriste kako bi pristupili, pogledali i uključili se u digitalni sadržaj, nema smisla razvijati samo mobilne strategije ili se osloniti previše na samoj jedan aspekt digitalnog kolača. Istina je da kumulativne impresije često zahtijevaju realizaciju konverzija. Tako korisnik može vidjeti oglas na pametnom telefonu ujutro, ponovno na svom računalu tijekom dana te ponovno navečer koristeći se tabletom, stoga umjesto Mobile-Only strategije zatražite Mobile-First marketinšku strategiju koja ima potpuno drugačiji koncept od ranije predstavljene. Mobile-First pristup pomoći će vam proizvesti brzo, kratko i relevantno mobilno iskustvo koje se lako može prenijeti na druge uređaje kao što su tablet i računalo.

Zanima vas Mobile-First koncept kao marketinška strategija?
Slobodno nam se javite.

Laž #3: Mobilno oglašavanje je nametljivo

Ova bi konstatacija bila istinita da nije primjenjiva i za druge reklamne kanale. Loše ciljane reklame ili one s irelevantnim sadržajem su nametljive neovisno o tome da li se nalaze na mobilnom uređaju, računalu ili televiziji. Kada je u pitanju mobilno oglašavanje, u naravi je samog uređaja da poveća mogućnost rizika od nepoželjnog prekidanja pažnje korisnika pa tako i ometanja. No, iako je rizik visok, narav mobilnih uređaja pruža i jedinstvene prilike. Uspješni oglašivači oprezno targetiraju korisnike te obraćaju pozornost na njihova iskustva u određenim situacijama kako bi im se ulaganje u marketing iznimno isplatilo. U nedavnom istraživanju, korisnici su izjavili da aktivno pozdravljaju angažman brendova kada su u pitanju kupovina, putovanja ili opuštanje.

Mislite da su vaši oglasi nametljivi?
Dozvolite da vam pokažemo native oblike mobilnog oglašavanja.

Laž #4: Nitko ne klika na mobilne oglase, niti se konverzije ostvaruju kroz njih

Još jedna lažna izjava za jedan od isplativijih načina predstavljanja brenda publici. Mnogi misle da je većina klikova na mobilne oglase slučajna ili su pak uvjereni da ne postoji mogućnost ostvarenja konverzije mobilnim oglašavanjem. Činjenica je da su mobilni oglasi efikasni, te da vode do visoke stope konverzija kada su sadržaja relevatnog za potencijalne korisnike i kupce, budući da oni kupuju proizvode kada vide relevantne oglase. Statistike pokazuju da je namjera za kupnju proizvoda udvostručena za korisnike koji kliknu relevantne oglase (naspram onih koji ne kliknu), a kod korisnika koji vide oglas (a ne kliknu na njega), sklonost kupnji se povećava za 30%.

Ova lažna izjava ide još dalje kada neki kažu da je nemoguće izmjeriti uspješnost oglasa. Ali, kako mobilna tehnologija napreduje velikim brzinama, tako napreduju i mogućnosti mjerenja akcija. Oglašivači mogu ciljati na temelju bilo koje željene statistike, a to znači da konačno mogu pratiti utjecaj mobilnih kampanja na njihovo poslovanje.

Laž #5: Mobilno oglašavanje rezervirano je za generaciju mlađu od 25 godina

Postoji generalno mišljenje u poslovanju koje nalaže da mobilno oglašavanje djeluje samo među mlađom generacijom koja nije starija od 25 godina, a da ostali korisnici nisu zahvaćeni mobilnom marketinškom strategijom – potpuno netočno.

Nedavno objavljena statistika srušila je ovaj mit pokazavši da su postotci onih starijih od 35 koji koriste pametne telefone jednaki kao i kod onih korisnika mlađih od 25 godina. Starija, odnosno poslovna generacija, zna se koristiti pametnim telefonima i njegovim mogućnostima, većinu vremena koriste se upravo mobilnim internetom, skidaju aplikacije vezanu uz posao i zabavu te rado provode vrijeme „mobilno surfajući“. I starije generacije sa sobom nose svoje mobilne uređaje, stoga ako mislite da mobilno oglašavanje nije usmjereno prema starijoj generaciji, moramo vam reći da se varate. Jedino što se morate još zapitati jest: „ Nije li danas besmislen luksuz kupovati računalo kao glavni komunikaciji i informaciji kanal?“

Laž #6: Zaslon pametnog telefona ograničava marketinšku komunikaciju

Je li veličina bitna ili ne, rasprava je koja nema kraja. Ali jedno je bitno – 100% pažnja korisnika koji oglas vidi. Manja veličina zaslona pametnog telefona u usporedbi s ostalim uređajima je nevažna zato što je riječ o osobnom kanalu i upravo to omogućuje da u potpunosti zaokupite korisnikovu pažnju. Korisnici su u potpunosti okupirani svojim pametnim telefonima što omogućuje oglašivačima da ostvare dvosmjernu komunikaciju. Drugi aspekt koji ide na ruku ovoj laži je neprikladan format oglasa. Veoma je važno dobro odraditi kreativan dio oglasa kako ne bi samo bio prilagođen zaslonu, već da slijedi korisničko mobilno iskustvo. Interaktivan HTML5 i multimedijski mobilni oglasi osiguravaju razne mogućnosti – osim što zaintrigiraju korisnike, oni ih čine kupcima i izvan ekrana.

Pogledajte naše uspješne kampanje napravljene pomoću interaktivnog HTML5

Jedna je stvar sigurna!

Laži, zablude i kriva tumačenja mobilnog oglašavanja stvari su koje nećemo moći u potpunosti iskorijeniti, no istina koju je nemoguće opovrgnuti jest ta da ako se znate pravilno koristiti mobilnim oglašavanjem, u stanju ste isporučiti personaliziranu informaciju koja uključuje parametre poput lokacije i vremena korisnicima kojima je upravo ta informacija u tom trenu potrebna pa čak i dok su u pokretu. Ako znate gdje su vaši korisnici, kakvo je vrijeme vani i što rade tijekom dana, možete prezentirati doista relevantna i zanimljiva iskustva pomoću mobilnog oglašavanja. Stoga budite svjesni svega navedenoga jer ako niste, mogli biste propustiti veliku marketinšku priliku te tako riskirati i (p)ostati samo jedan u nizu dosadnih mobilnih oglasa.

Planirate pokrenuti marketinšku kampanju za mobilne uređaje?
Slobodno nas kontaktirajte

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Telefon:+385 1 54 96 009
Fax:+385 1 54 96 049
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više