Kako smo širili ljubav (i Facebook nagradnu igru)

Kad smo zaljubljeni, želimo podijeliti svoju sreću. Tako je AutoWill, najveći hrvatski Opel distributer, u suradnji s ClickAttackom omogućio svojoj Facebook publici da kreiraju vlastite čestitke i podijele ih.

Koristeći mobile-first landing stranicu, korisnici su povodom veljače, mjeseca ljubavi, jednostavno učitali vlastite fotografije i kreirali personalizirane mobilne čestitke za svoje najdraže. Dijeljenjem čestitke na svojoj Facebook stranici automatski su sudjelovali u nagradnoj igri u kojoj je AutoWill nagrađivao najvjerniju publiku.

No ljubav ovdje ne staje. Landing stranica omogućila je korisnicima da podijele čestitke sa svojim najdražima i direktno, putem WhatsAppa, SMSa, Vibera, Facebooka, emaila. Na taj su način mogli podijeliti ne samo svoje čestitke, već i nagradnu igru, jer je svaki primatelj mogao kreirati vlastitu čestitku i dijeliti je dalje.

Pogledajte u videu kako se sadržaj kreiran od strane korisnika jednostavno dijelio na Facebooku i instant messaging kanalima.

Iako je nagradna igra završila, ljubav možemo dijeliti uvijek. Želite li i sami isprobati kako funkcionira ovaj mobile-first koncept dijeljenja, možete to napraviti ovdje.

Vidite li potencijal da i vi potaknete svoju publiku na društvenim mrežama da podijele svoj sadržaj i istovremeno promoviraju vaš brend, javite nam se na info@clickattack.com.

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Telefon:+385 1 54 96 009
Fax:+385 1 54 96 049
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više