Chatbot olakšava i unaprjeđuje e-trgovinu – CRO Commerce 2019

boris smolek chatbot ecommerce

Brojne mogućnosti chatbot rješenja u e-trgovini bile su tema predavanja Borisa Smoleka (Head of Solution Management, AdCumulus) na ovogodišnjoj CRO Commerce konferenciji, održanoj 15. veljače u Zagrebačkom inovacijskom centru na Velesajmu.

Od neposredne i efikasnije korisničke podrške do praćenja narudžbi i sustava preporuka, chatbot omogućuje izravan pristup do krajnjih korisnika i unaprjeđuje njihovu interakciju s e-trgovinom. Automatizacija i dostupnost 24/7 garantiraju uštede trgovcima, a kratke i jednostavne interakcije kupcima pružaju stopostotno zadovoljstvo. Uz mogućnost praćenja podataka i dobivanja uvida u načine korisničke interakcije, chatbot također omogućuje uspješnije generiranje leadova na globalnim tržištima.

Osim uvijek dostupnog asistenta u e-trgovini, chatbot se može koristiti i kao:

…i još mnogo toga. ClickAttack Chatbot dostupan je na Viberu, Facebook Messengeru, te izravno na web stranici e-trgovine.

Sve funkcionalnosti našeg chatbota možeš provjeriti ovdje.

I na kraju, da zaključimo riječima samoga predavača – “dopustite da Vam chatbot postane jedan od najboljih zaposlenika!”

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Telefon:+385 1 54 96 009
Fax:+385 1 54 96 049
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više