5 novogodišnjih odluka koje bi trebali donijeti svi marketingaši

5 novogodišnjih odluka za marketingaše

 

Prosječni se Hrvat tijekom blagdana udebljao 4 kile, ili su barem tako tvrdili iz redakcije jedne televizijske kuće u prošlotjednom Dnevniku. Iako je uzorak na kojemu su proveli istraživanje nepoznat, nije teško povjerovati u tu činjenicu.

Puno je teže uvjeriti ciljnu publiku u kupovinu nekog proizvoda, i tu na scenu stupamo mi marketingaši.

Kako bi u tome bili što uspješniji u 2018., ClickAttack vam predlaže 5 odluka, pridržavanjem kojih bi trebali učvrstiti odnos s postojećim kupcima, privući nove i povećati zaradu.

Pa krenimo. Na prvom je mjestu, naravno, trenirati više…

1. Olakšajte si posao automatizacijom

 

Clickattack automatizacija mailova

 

Kao što je povećanje fizičke aktivnosti bitno za optimizaciju vašeg života, tako je pravilno komuniciranje s korisnicima važno za optimalno funkcioniranje vašeg brenda. U oba slučaja, ključ je konzistentnost.

Nepredvidivost obujma posla u marketingu često rezultira zaboravljenim follow upovima, neodgovorenim pitanjima korisnika, neučinjenim upsellingom… dok vas korisnik praktički moli da kupi još nešto.

Možete isprobati online organizacijske alate, voditi kalendare i pisati podsjetnike kako više ne bi zaboravili odreagirati u pravom trenutku, ili možete koristiti alat kojim ćete automatizirati komunikaciju s korisnicima ovisno o radnji koju izvrše.

U CampaignFreak newsletter alatu jednostavno možete postaviti mail dobrodošlice koji će se automatski poslati svakom korisniku koji izvrši neku akciju kao što je prijava na newsletter ili zahtjev za demo verzijom softvera. Odmah možete i unaprijed postaviti mailove koji će se slati periodički nakon toga – svaki tjedan, svakih 10tak dana ili kroz period koji vi odredite.

Olakšajte si.

2. Upoznajte najučinkovitijeg kolegu ove godine – chatbota

Sjećate se korisnika koji moli da nešto kupi ali mu se nitko ne pokušava obratiti iz paragrafa iznad? Jedan način na koji to možete promijeniti u 2018. je primjenom chatbot tehnologije.

Uposlite chatbota da na nekoj od platformi na koju vaš brend zaprima najviše upita korisnika odgovara na one najčešće ili najpredvidljivije, bilo to na webu, Messengeru na Facebooku ili možda unutar Viber chat aplikacije. Potencijalnim će se korisnicima to činiti vrlo profesionalno, a chatbot će postajati sve pametniji što više bude učio.

 

ClickAttack chatbot

 

Chatbot može za vas odrađivati posao korisničke službe, procesuirati narudžbe u vašem webshopu ili preusmjeriti potencijalnog kupca u pravom smjeru prije nego izgubi strpljenje i napusti stranicu.

Isprobajte ga i obećajemo kako će u kratkom roku postati zaposlenik mjeseca, budući da može (etički) raditi 24 sata na dan, a ne zahtijeva ni kvadrat prostora niti dan godišnjeg.

3. Pridružite se programmatic revoluciji

O njemu slušate, čitate i maštate od 2016., a možda i ranije… Ne, ne pričamo o Tesli 3, već ultimativnoj tehnologiji oglašavanja zvanoj programmatic marketing.

 

Programmatic marketing

 

Pod pretpostavkom da znate osnovni princip na kojemu funkcionira (a to je postavljanje minimalne cijene za koju su mediji spremni prodati komadić svog oglasnog prostora te licitacija oglašivača za to oglasno mjesto po principu najboljeg ponuđača, a sve to u milisekundama), za vas smo izlistali razloge zašto programmatic.

A sve to kako bi krajnji korisnik s ozbiljnom namjerom da ove godine izgradi trbušne mišiće umjesto oglasa za bušilicu na fitness portalu kojim surfa dobio oglas za vrhunske proteine.

4. Zagrijte stolac (na DAMconfu)

Budimo realni, na popisu vam je već minimalno 3 godine i „ULAGATI U SEBE“.

I pritom ne mislimo na totalni makeover ili dizanje kredita za kupovinu bitcoina ili neke druge kriptovalute, već na učenje o posljednjim trendovima u oglašivačkoj industriji, praćenje novih tehnologija, i povezivanje s najvećim znalcima iz toga područja.

 

DAMconf ClickAttack

 

U regiji posljednjih godina zbilja ne nedostaje kvalitetnih događaja koji se bave tematikom digitalnog, a tijekom posljednje četiri godine DAMconf je postala najveća konferencija digitalnog oglašavanja, s govornicima i uzvanicima iz brojnih europskih zemalja!

Na trećem izdanju imali smo čak i virtualnog voditelja konferencije – DAMconfovog chatbota Damotrona. Upoznajte ga:

 

 

U studenom 2018. marketingaše očekuje peto izdanje konferencije, a za novosti o početku prodaje early bird ulaznica pratite DAMconf Facebook stranicu.

5. Pratite što drugi rade

Ako je ponavljanje majka mudrosti, otac joj je priprema. Ne možemo dovoljno puta ponoviti koliko je dobra priprema važna za odličnu izvedbu.

Što kada bismo vam rekli da postoji alat koji legalno prati igra li vaša konkurencija pošteno, što se na tržištu radi i na što korisnici najbolje reagiraju.

AdInvestigate čini sve to, i još omogućuje praćenje gdje završavaju klikovi korisnika na vaše oglase izvan prime timea, kad neki publisheri iskorištavaju priliku i umjesto na vaš landing page, klik preusmjeravaju na sumnjive portale.

U 2018., to se vašim oglasima neće moći dogoditi.

 

AdInvestigate

 

Nova godina, novi partner?

Kako ‘nova godina, novi ja’ i ove godine ne bi (p)ostala samo floskula, potrebna vam je dobra marketinška strategija. Vaš uspjeh ovisit će o tome koliko ste voljni / željni / u mogućnosti angažirati se. Uz puno uloženog truda, sigurni smo kako ćete samostalno uspjeti napraviti čuda za svoj brand.

Želite li taj posao ipak prepustiti profesionalcima, kontaktirajte nas. ClickAttack će za vas napraviti marketinški plan po vašoj mjeri i dati vam hrpu materijala za hvaliti se na idućoj božićnoj zabavi.

Požurite, godina će proći dok trepnete!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Telefon:+385 1 54 96 009
Fax:+385 1 54 96 049
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više