Detalji kampanje

OŽUJSKO THERMO

CTR 0.17%

Agencija:
Omnia Media Group

Trajanje kampanje:
30. travnja 2015. - 25. svibnja 2015.

Format Banera:
Standard, 300x50; 320x50

Cilj kampanje:

‘Kad je etiketa plava, temperatura je prava!’, Žujin je zakon kojim je pokrenuta kampanja upoznavanja fanova s novom Žujinom termo osjetljivom etiketom. Etiketa radi na principu COLD EDGE tehnologije, termokromatskih kristala koji reflektiraju svjetlost. Ovo reflektivno svojstvo zaslužno je za boju etikete koja označava kad je Žuja savršeno ohlađena.

Kampanja je doživjela velik uspjeh i na digitalnim kanalima. Poseban naglasak stavljen je na korisnike mobilnih uređaja koji su sa ClickAttack mreže o ovoj inovaciji mogli saznati na Žujinoj web stranici.

Naruči kampanju

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Naši zadovoljni klijenti

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više